Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Samboeren min vil så gjerne at jeg skal amme han, burde jeg si ja til det? Han sier at det ikke er noe seksuellt. Noen andre som har opplevd det?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 nei.. æsj.. beklager, men æsj æsj æsj...
Circe Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Tviler på at dette er seriøst. men om det skulle vært det så har jeg ett ord til deg. SYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYKT. Og hvis mannen din seriøst mener det, så ring noen og få han lagt inn
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Seriøst asså?? Æsj og atter æsj--- Blir kvalm med tanken... Har heldigvis ALDRI opplevd dette og håper jeg slipper det...
Monamor<3Liveliten Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 jaja, er jo sunt da. hehehe
petite fleur Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 Dette må være et tulleinnlegg....Skikkelig kvalmt.
Gjest Skrevet 11. november 2007 #8 Skrevet 11. november 2007 Jeg har en onkel som ble ammet, og de skrøt høyt av det. Husker det fra jeg var barn og de fortalte om det under familiemiddagen... Det ble skrekkelig stille rundt bordet (16 mennesker som plutselig ikke visste hva de skulle si), faktisk så stille at jeg fremdeles husker det 20 år etterpå.
Søskendrøm<3 Skrevet 11. november 2007 #9 Skrevet 11. november 2007 Gjør akkurat hva dere vil. For meg spiller det ikke noe rolle hva andre gjør.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #10 Skrevet 11. november 2007 Hahaha, om han har lyst og du ikke har noe i mot det, så hvorfor ikke? Men tviler på at det er vanlig..
lemontree Skrevet 11. november 2007 #11 Skrevet 11. november 2007 HÆ? Dersom dette ikke er tull, så... Bare gjør det dersom du føler deg komfortabel med det, om det overskrider noen grenser for deg, så la det være. Er jo babyens mat, da... Jeg ... eh ... ville selv syntes at det var utrolig ekkelt og snodig...
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #12 Skrevet 11. november 2007 Vel, har jo hørt om de som har hatt morsmelk i vaffelrøra, eller i kaffen. Valdig mange pappaer har vel smakt, men å amme mannen? Litt vel sært i mine øyne, men for all del, slå dere løs dere, om det føles greit.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #13 Skrevet 11. november 2007 Hvor mange måltid vil han ha da?? Skal han full ammes eller bare delammes?? Vil han gjøre det bare for å smake på melken? Eller vil han ha et måltid av det liksom? Vet om mange menn som av nusjerrighet har smakt på melken, men vil nok ikke kalt det å amme de... Å amme noen er jo å ha de på fanget og la de kose i seg maten ved puppen... noe som ikke akkurat er passende for en voksen mann i mine øyne, men hver sine lyster da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå