Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 samboeren min ikke kom hjem om natta uten å gi beskjed sa jeg "neste gang noe slikt skjer tar jeg med meg babyen og flytter" Da svarte han angrende at det aldri kom til å skje igjen. Dette er ca fire uker siden og i natt skjedde det igjen. Han har sovet hos foreldrene sine (jeg ringte moren hans istad når jeg ikke fikk tak i ham) for de bor i byen og vi bor et stykke utenfor. Kan det virkelig være så vanskelig å holde en avtale? Han lovte i går at han ikke skulle bli sen fordi jeg var småsjuk og han skulle hjelpe meg med babyen. Han kan i det miste sende en melding eller noe. Hva gjør jeg nå? Jeg kan da ikke bare tilgi ham gang på gang når han tydeligvis ikke respekterer meg allikevel??? Jeg blir helt matt. Det er ikke dette livet jeg ønsker for meg selv. Han har blitt borte hele natta uten å gi lyd fre seg fem ganger siden fødselen for seks måneder siden.
KaMa Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Hvorfor gidder du å spørre om det innlysende? Enten godtar du at sånn er det, sånn kjæreste har du og sånn er livet ditt, eller så gjør du noe med det. Du trenger ikke å spørre andre om ting du egentlig svarer på selv.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 så du mener jeg bare skal sitte her og deppe uten mulighet for å lufte tankene mine med andre?
RundLurt? Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Du må da forstå at enkelte menn er som barn, å være konsekvent er det eneste som hjelper, og ettersom du sa at det var siste gang sist gang, så pakker du kofferten og drar!! ellers blir det bare tomme trusler, det gjennomskuer han fort vettu=0)
KaMa Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Nei, det velger du helt selv. Men man kan jo ikke være garantert hvilken respons man får. Sorry, men jeg blir litt irritert over folk som vet A) at de ikke er fornøyd med livet. de vet hva som er galt, og hva de bør gjøre. C) som ikke gjør noe, men klager over at det er som det er. Og siden vi sansynligvis er her inne med hvert vårt formål, så kan vel jeg leve ut mine lyster. På samme måte som du? Triste greier at du ikke har noen annen måte å deppe og lufte tanker på enn å legge ut innlegg på kranglesiden, da...
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 Du kan ikke komme med trusler om tiltak og ikke gjennomføre dem. Pakk sakene og ta med babyen. Mest sannsynlig vil du få en angrende synder av en sambo som skjønner at du mener alvor. Hvis ikke skal du være glad til, da viser det at han ikke har respekt for deg i det hele og at familien betyr mindre enn byturer. Uansett vil du klare deg.
Gjest Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 Jeg ville heller pakket en kofert til ham, satt den på trappa og låst døra. Er så travelt å ta med seg baby og flytte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå