Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Jeg har ikke tenkt å drive å teste etter el hver måned, men etter et halvt år med hormonforstyrrelser og veldig uregelmessig TR tenkte jeg det var greit å finne en el, iallefall for å se at jeg faktisk HAR el. Det er jo vanskelig å regne ut med eggløsningskalender siden jeg ikke vet sykluslengde. Trodde el var på mandag, altså i morgen, men ingen tegn til enda. Og i morgen drar mannen bort med jobben og blir til torsdag kveld. Så uheldig! Det må jo være midt i den fruktbare perioden det. Hvor lenge FØR el kan man bli gravid? Hvis vi bommer denne mnd er det jo slett ingen fare, men litt kjedelig. Begynte å bli spent jeg
Tobarnsmammaen Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 En sædcelle kan leve i opptil 5-6 dager inni deg, egget derimot lever i rundt et døgn. Derfor bør dere hoppe til køys i dag!! Er slett ingen umulighet å bli gravid denne mnd selv om mannen din reiser bort. Har skjønt at det lureste er å prøve mest mulig FØR el og på selve el-dagen. Kjør på og lykke til!!!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 Da blir det kos i kveld også Gratulerer med julibaby! Så spennende da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå