tonemor81 Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Hei! Vil anbefale alle som vurderer det å ta en tidlig UL. Jeg tok en på Oslo City Legesenter i går (er i uke 12). Det koster en del, men jeg synes absolutt det var verdt det. Fikk se en perfekt liten minibaby der inne, som var veldig aktiv! Lå og sparka og vred seg rundt hele tiden. Synes det var veldig deilig å få bekrefta at det faktisk er noe der inne, siden jeg ikke har hatt noen symptomer i det siste (nå som kvalmen har gitt seg). Dessuten ble terminen flytta fram en uke, siden fosteret var større enn antatt, så nå er jeg 13 uker på vei, med termin 17. mai! Tydeligvis er ikke eggløsninga mi stabil, noe som kan forklare hvorfor det aldri klaffa da vi faktisk prøvde å bli gravide. En liten gla'historie fra meg! Ha en kjempefin søndag alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå