aanonym Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Huff, jeg finner ikke bleier som fungerer til lillebror (9 uker, ca 6,5 kg). Alt lekker! Coop, Pamper og Libero, har prøvd alle str og typer. Andre typer som er bedre? Og, en annen ting: Det lukter så sterkt av tisset hans! Han spiser og tisser masse, kan ikke skjønne at han er dehydrert?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Gå opp i str på bleien, er ikke alltid man kan følge antall kilo. Selv måtte jeg opp en str enn det han var i kilo. Men, pass på at tissen ligger rett ned når du tar bleie på, ellers så tisser de jo "skeivt" og da lekker dem. Min sønn var alltid våt og jeg trodde det var bleien som lekket i tillegg, men tanten min sa da at "ligger tissen hans rett ned når du tar bleien på?" Det hadde jeg ikke tenkt på og nå er det slutt på lekkingen:) Ellers så får du bare skifte bleie ofte. Jeg måtte en periode skifte bleie på natten når jeg ammet da han tisset mest (og gjør det enda) på natten. Lykke til.
aanonym Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 Takk for råd, jeg skifter bleie hver natt - minst en gang! Tissen hans er så liten at den står omtrent rett ut, umulig å legge den noen vei:) Og de bleiene han bruker nå er opp til 9 kg. Blir ikke neste str veldig stort, da?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Bruker selv pampers sine og synest dem tar mindre plass enn Libero osv. Bruker selv dem som heter junior maxi 7-18 kg, baby dry fra pampers. De har et ekstra absorberende natt lag, men jeg bruker de hele dagen. Ja, kjenner til problemet med at den ikke vil ligge, men hold på den til du har fått bleien på, pleide å gå her... Lykke til, ikke kjekt med våte barn.
jippi!!!! Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Ang sterk lukt: Kanskje du skulle dra opp på helsestasjonen og få tatt en urinprøve, bare sånn for sikkerhet skyld? Små gutter kan også få urinveisinfeksjon og han trenger ikke ha andre symptomer, så greit med en sjekk!
aanonym Skrevet 11. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. november 2007 God ide, det skal jeg gjøre. Men, hvordan får man til en urinprøve?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 Du kjøper slike poser på apoteket, bare si at du skal ha til å ta urinprøve på babyen ditt,så vet de hva du mener. Er slike poser som en "limer" på også tisser barnet oppi. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå