trudiz Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Har en gut på 7mdner som er blitt forkjølet....snørre nese og vondt i halsen. Veli sytrete hele tiden og griner vær gang han fårfast føde. Er det noe eg kan gjøre for å at han skal bli bedre, vertfall til vi har fått vært til legen....skal ringe til legen i morgen.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Jupp, her er jenten vår på 6 mnd blirr forskjølet for andre gang =(.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Jupp, snørret renner som bare det her å 8 mnd gutt... Kjipt, men,men. Håper det gir seg snart da det er et sant h**** hver gang nesen skal tørkes...
SkjønnesteLinus i verden:-) Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Yes, snørret renner her også. Men verst er hostinga med masse slim i luftveiene. Stakkar hoster så mye at han brekker seg og kaster opp :-((. Det surkler skikkelig i brystet når han puster. Skal ringe legen i morgen jeg også.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Vesla her er også forkjølet, for første gang, hun er 5 mnd... Ble ikke veldig mye søvn i natt nei, hun sliter med å kvitte seg med snørra, ligger liksom langt bak i nesa og ned mot svelget. Ikke bare bare å være baby og hverken kunne blåse ut, snufse eller harke skikkelig..
har fått lita pia Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 her er snuppa syk for 4 gang..og hun blir 5 mnd om ti dager...er forkjølt stakkars, men ikke feber, men hoster mye og snørret renner..håper bare hun slipper ørebetennelse denne gangen..hjar hatt det de 3 andre gangene...legen tror kanskje hun har trange øreganger..faren er også et sånn såkalt ørebarn..huff håper det går over;) lite søvn i 2 netter nu...også er hun veldig grinete på dagen..huff
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 Vi og sliter med snørr og hoste..Sår hals og vil bare ha den varme grøten. Fått medesin hos lege(efedrin). Vi bruker snørrsugeren mye og. Den får ut masse seigt snørr, hvilket er veldig godt for den lille:) Litt krangling for å få det til, men det blir jo så bra etterpå
❤lille stjerne❤ Skrevet 11. november 2007 #8 Skrevet 11. november 2007 Lille snuppa på 6 uker er forkjølet. Har vært litt tett i nesa og snørret litt, men ingen feber eller hoste heldigvis. Merker at hun er mye tørst nå, hun vil ha et par slurker stadig vekk. Drikker litt kokt vann og ammes oftere enn ellers. Også får hun nesedråper.
Linchen Skrevet 11. november 2007 #9 Skrevet 11. november 2007 Hei hei Her er vi snart ferdig med over to ukers forkjølelse. Mest en lei, hul hoste som sitter igjen. Tips til dere andre: - legg bøker el.l. under hodeenden på senga - bruk nesedråper, for all del! (Gidder ikke å være idealistisk, bedre at han får puste og at det ikke fester seg i bihulene) Og når det løsner noe - bruk snørrsuger'n - øyekatarr? Morsmelk på (rene) puppelapper eller pads, som du vasker øynene med. Salven man får hos legen var umulig å få lagt inn i nedre øyelokk, men dråpene gjorde virkelig susen . Lykke til og god bedring!
Sunshine2222 Skrevet 12. november 2007 #10 Skrevet 12. november 2007 Det var gode råd og få :-) Snuppa på 5 uker er skikkelig snørrete, og morsmelk i nesen funket ikke. Heldigvis gjorde nesedråpene det!!! Får mye mer pupp enn vanlig, men har ikke gitt henne kokt vann enda.... Syns jo så synd på henne der snørra renner... ikke vil jeg ta henne ut heller, så vi får være inne og bli grå i huden :-)
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 12. november 2007 #11 Skrevet 12. november 2007 Kan barn under 1 år få nesedråper? Trodde de bare kunne få saltvannsdråper jeg... Men hvis de kan det skal jeg kjøpe det til sønnen min! Lite søvn i natt ja, våknet ofte og er så tett i nesa så han ikke klarer å suge på smokken, og da blir det ugreit...
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 12. november 2007 #12 Skrevet 12. november 2007 Jippi, så nå på nettet at Rhinox har nesespray til barn helt ned til 4 uker, den skal jeg løpe og kjøpe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå