Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Har så lyst å gå berserk i babybutikker, men har ikke råd!! Må prioritere julegaver!!!! Dette er fææææææææælt!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 ooooff!! ikke si det en gang! jeg er i akkuratt samme sitvasjon som deg, og jeg holder på å bli gal!! har så lyst å shoppe til prinsessen min som kommer!!
Gjest Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 hva med å ta turen innom finn.no? er mye fint der som kan kjøpes billig så kan du bruke tida til å vaske/ pusse opp klær og møbler
Mamalicious Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Jeg har en del babyklær som jeg ikke har plass til lenger!! (Jente) Skal selges billig! Er kjoler, pysjer , bodyer , bukser og gensere, hvit søt "pels dress" , strømpebukser osv osv. ! Fra str 50 til 62! Selges for 200 kr! Noen som er interesert?
Mamalicious Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 + melkeoppsamlere! husker ikke helt hva de heter jeg! Men er til å ha i bh'en, så du ikke skal lekke gjennom!
maria isabell Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 sparkjøp hogm...kjole til 49 kr, boddyer til 30kr og god kvalitet:) kan jo handle pitte litt når det er så billig og så god kvalitet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå