tyr 73 Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 før vi tar turen til Kristiansand og ser showet.. Jenta vår er veldig fasinert av filmene og danser og synger med, men hun er ikke mer enn nesten 3 år i juli når forestillingene går.. Er hun for liten. Noen med erfaringer?
~sjiraff~ Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Kommer nok ann på intressen. Nabogutten var 3 i sommer og han satt visst som et tent lys gjennom hele forestillingen. Snuppa vår som også er 3, hadde nok kjedet seg. Har i hvertfall ikke hatt ro nok til p sitte stille under andre forestillinger.
A4 Husmor.... Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Så lenge hun liker filmene som er tatt opp på showene bør det ikke være noe i veien med å ta henne med. Vær litt obs på at det kan være litt skummelere i real life.
mamma39 Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 vi var der i år, og gutten min var da 3. Satt som eys hele showet. Men han er en veldig fan av sabeltann. ( får sabeltann båten til Jul)
3b@rnsmor-30* Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 det kommer nok til å bli kjempebra for henne! vi var i sommer. da hadde vi med en gutt på nesten 4 og ei jente på 2 år og 5 mnd. snuppa sovna på fanget mitt... men det var jo for han vi var der. og han kosa seg veldig! vi har vurdert en ny tur til sommeren, fordi yngste har begynt å snakke om at hun også vil gi smokkene sine til sabeltann sånn som storebroren gjorde i sommer..
Meg + 2 prinsesser Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 Spørs hvor fort redd ho blir.. Venninnen min hadde med seg sønnen sin i sommer,da var han 4 1/2 år, han ble veldig redd innimellom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå