tertilus Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Føler meg som en gammel mann. Er så stiv og støl i de fleste ledd. Flere som opplever det samme?
tertilus Skrevet 11. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. november 2007 Ingen? Jeg er straks 27 uker på vei.
Bea har snart 4 barn? Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 ja da av og til så er det slik... når eg har sittet lenge stille beveger eg meg som en olding
LandsyLovepump Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Ja, jeg har det sånn. Er så stiv å støl i hele kroppen.. føler meg som en 70 åring, men en 19 åring sin kropp hehe... Er i uke 31 jeg nå, å det begynner å bli så tungt. Sliten av ingenting... men så kommer det noe helt nydelig ut av det å da
tertilus Skrevet 11. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2007 Alltid godt å vite at man ikke er alene Noen som vet hvorfor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå