Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Jeg ønsker meg ideer til jule gaver-- både for små og store!!! og kanksje det kan bli til for mange andre...... God jul!!!" HO HO HO Kaleder med bilder( på nett og butikk) Kopp med bilde Album Julekule med navn til en person Hånkle med navn Bilde av familien i en ramme Film av barna ( lages av bilder og video klipp på data) Klær Leker Gavekort så trenger jeg mere hjelp............
Stjerne37 Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Fot eller hådavtrykk av barnet/barna Fingermaling som kan rammes inn.
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 Tenkte å lage avtrykk i trolldeig og male
A4 Husmor.... Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Til litt større unger har jeg vært litt harry og handlet på Netthandelen. Nå er det bare til å håpe på snø http://www.netthandelen.no/visAuksjon.aspx?AuksjonsID=9128758&StuntID=
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 11. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2007 den var jo bare rå kul.. kanskje jeg skal kjøpe den til tantebarnet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå