Gå til innhold

Hva skal dere ha til søndagsmiddag da damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det 1.5 kilo med kalkunfile i ovnen med med masse hvitløk.Skal selvfølgelig ha grønnsaker,poteter og saus.

Til dessert blir det gele og vaniljesaus.Siden det er farsdag så skal jeg snart sette igang å bake kake som vi skal ha i ettermiddag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal spise hos mine foreldre. og får oksesteik!

Skrevet

her blir detnoe så enkelt som risgrøt (men så er vi veldig glade i det alle sammen)

Skrevet

Her vites det ikke enda.. Det er far som skal få bestemme og han ligger å sover enda.. Tok farsdagen litt på forskudd i går vi da, for vi har hatt besøk av mine foreldre i helgen, men dem skal reise hjem etter frokost i dag, så derfor feira vi litt i går i stede med kake, god middag og gaver.

Skrevet

Vi skal ha gjester i dag og serverer ovnsbakt laks med kokte poteter og grønnsaker. Gleder meg til noe annet enn pizza og taco som ellers har preget helgen.

Skrevet

Vi skal ha svineribbe:):) NAM!!!!

Og sjokoladekake til dessert:)

Skrevet

åååå svineribbe....så godt..wiiiii:)

Skrevet

Vi skal til mamma og pappa på middag så det blir nok steik:)

Skrevet

Etter fars ønske så blir det fårikål her i huset - og vafler til kveldsmat!

Skrevet

Her i gården blir det marinert kalkunbryst med poteter, grønnsaker og saus! Og sjokolade kake til dessert siden det er farsdag.

Og cupfinalen, da =))

Skrevet

Her i huset er mor kvalmen, og siden vi ikke har no far å ta hensyn til blir det pizza fra pizzabakeren... :)

Skrevet

Vi skal ha taco... også skal vi bake boller:) Farsdagen har jeg glemt..

Skrevet

Vi skal på Big Horn og spise biff!! Nam nam =)

Skrevet

Svinekoteletter etter fars ønske og så skal vi bake skillingsboller og lage ostekake, (også fars ønske).

Skrevet

Vi skal på bursdag i dag til nevøen til samboer. Der får vi middag :o) Så da slipper jeg å tenke på det selv :o)

Skrevet

Her blir det pizzarester fra i går,på eldste snuppa og meg. Pappa er på jobb, kommer hjem i morgen.Så i morgen skal vi ha god middag og kake.:o)

Skrevet

vi skal ha ribbe m tilbehør... eget ønske, siden vi ikke har noe far å ta hensyn til:-)

Skrevet

Hjemmelagd pizza her, etter mitt eget ønske. Min favorittmat på far sin dag;-)

Skrevet

Her blir det hjemmeøaget pizza etter pappaen sitt ønske..

Skrevet

Vi skal til svigermor på middag og der får vi servert oksesmåsreik nam nam :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...