Gå til innhold

Julibaby!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den positive el-testen i går løy ikke, tok en graviditetstest i dag tidlig og den viste tydelig to streker!! Har ikke gått opp for meg ennå. Helt uvirkelig, men veldig glad. Så nå blir det forhåpentligvis en juli-baby! Ønsker alle prøvere lykke til. Håper dere følger etter riktig så snart. Det eneste vi gjorde annerledes denne måneden var å ha soldatene på overnattingsbesøk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Håper vi er mange som kommer etter!!!!!!!

Skrevet

gratulerer så mye :)

Skrevet

gratulerer så masse! får julibaby selv, positiv test i dag tidlig! Hurra!

Skrevet

Gratulerer til deg også snart-en-til! Juli er en flott måned å få. Får bare håpe det ikke blir for varmt.. Men gøy å gå med stor mage på våren!! hehe. PS: Jeg har skiftet nick og heter nå julibebisen.

Skrevet

Saaaaa deilig! Gratulerer saa mye, lykke til paa ferden, da ha du kul da! ;o) Og ser vel snart saannn ut: :o)+O= ut hehe.....

Skrevet

Gratulere begge to!!

Håper å komme etter snart jeg også. :)

IKM i morgen, men tør ikke teste enda.

Lykke til videre og kos dere masse med en snart voksende mage!! :)

Skrevet

Gratulerer så mye.

Da kommer nok den lille kulen fort nok skal du se. :)

Skrevet

Takker for alle gratulasjoner! Er så koselig her inne på Bli Gravid. Skal følge med dere alle fortsatt, og håper dere kommer etter snart. Burde skiftet navn til FårKul (samboers forslag, hehe), men valgte navnet under.. Åssen går det forresten med deg Truseprinsesse 1pp? Fulgt med på deg de siste dagene. Du fikk negativ test, men ikke besøk av TR så vidt jeg forsto? Da kan det ha klaffet for deg også.. Hold oss oppdatert!

Skrevet

Ja, det kan jo hende!

Syns det er veldig merkelig for jeg har jo hatt mensmurringer og var sikker på at jeg skulle få mensen på fredag. Det var dagen jeg ventet mensen, men her sitter jeg på søndag formiddag og ingenting har kommet.

Har begynt å strikke julegaver for jeg sitter jo bare å lurer på hva som skjer med meg. Hehe.

Nå ahr jeg jo gått på p-piller en stund, men før jeg begynte på de var heller mensen en dag for tidlig enn en dag for sen. Men den pleide å være veldig regelmessig.

Skjønner ingenting.

Skrevet

Mensmurringer kan være et symptom på at du er gravid.. Jeg fikk murringer på mandag og de holdt seg gjennom uka før jeg hadde IKM fredag. Den kom som kjent ikke og her sitter jeg med frø i magen. Spent på dine vegne!!

Skrevet

Gratulerer sååå mye!!!:) Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet. Håper jeg kommer etter om noen dager;)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...