LadyLuck & Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Da var det orgen igjenn gitt,heldigvis ikke så tidlig som ellers, men mer enn tidlig nok for meg. Fik ikke sove i natt jeg, ble liggende å vri meg etter en times søvn med kjempe ekkel drøm. Så sitter her og er "pittelitt" trøtt. Småen er tornado, med høy skringrende steme. Men trøste meg med at om to timer er det sambo sin tur, så jeg får litt søvn på øyet.
*ale* Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Moi!! Skal snart lage vafler til han som ligger og snorker og vekke ham.. Ungene vil se litt på Olsenbanbden Jr først.. den nye farsotten i huset for tiden..
LadyLuck & Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 uff, hadde det vært så enkelt, at jeg bare kunne sett småen foran tv, så var han opptatt en stund. Skal egentlig bakeke banane til sambo, men må vente noen timer først, for trøtt og kvalm nå
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 her blir det ingen baking det er sikkert.. er dau trøtt!! gleder meg til kl 10 da skal snuppa sove igjen.. altså får jeg meg litt søvn!! nå heller jeg nedpå med kaff.. zzzzzzzzzzzzzzz.........
LadyLuck & Skrevet 11. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2007 ååååå.den som kunne drukket kaffe *sukk* går i vann her,omtrent det eneste jeg kan drikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå