~~¤~~Jøssica~~¤~~ Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Fant ut i natt at han hadde innleda et flørtesms forhold til en gammel flamme..... Hun bor lang unna, så frykter ikke noe mere. Men har jævlig lyst å sende henne en sms; "Siden du syns det er ok å sende slibrige sms til andres menn, går jeg utfra at du ikke har noen problemer med at jeg legger meg etter din kar....."
~~¤~~Jøssica~~¤~~ Skrevet 11. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. november 2007 Skulle jo være anonym, men sjit au... Jeg er noe forbanna som dere sikkert skjønner fra mitt innlegg på skravle. (må være værdens dummeste som har en sånn type)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Min mann kom ikke hjem i natt (heller) han. Idiotmannfolk. Overnatta hos mora si fant jeg ut når jeg, etter å ha ringt ham ca 20 ganger uten å få svar, ringte foreldrene hans for å si at det kanskje ikke passet så godt med besøk i dag allikevel:(
A4 Husmor.... Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Jeg ville heller tatt for meg mannen enn å klandre hun som mottok meldinger fra ham. Selv om hun kanskje ikke er uskyldig er det mannens annsvar å la være å henge etter andre damer. Kast han på hode ut! Vet det er lett å si, men han trenger virkelig å se at du ikke finner deg i slik behandling.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 :-O Herrejemini... Hva skal du med denne fyren? Jeg hadde nok ikke sendt henne noen melding, ihvertfall ikke før jeg hadde visst om ho var like skyldig som det skrellet av en type du har.
~~¤~~Jøssica~~¤~~ Skrevet 11. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. november 2007 Han har bedyret at han ikke har noe å skjule for meg, så da jeg ikke fant han noen steder hjemme i natt, sjekka jeg bla facebook innboksen hans for å se om jeg fant ut noe der. Og der fant jeg at de begge hadde blitt enige om å sende hverandre romantiske sms og mms for å krydre hverdagen. Så hun vet utmerket godt hva hun gjør!!!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 Øøh.. Høres jo veldig merkelige ut at de planlegger en sånn ting da, trodde det var noe som kom automatisk dersom to mennesker var tiltrukket av hverandre (ikke at man sender mld til andre enn sin partner da) Har du fått snakket med han om det her da?
xena98 Skrevet 11. november 2007 #8 Skrevet 11. november 2007 Stakkars deg. Den følelsen du har nå må være kjempe kjip.
KaMa Skrevet 11. november 2007 #9 Skrevet 11. november 2007 Uansett, du kan ikke klandre henne for at du har en drittsekk til mann. Du kan fortsette å bli forbanna på all verdens damer som ikke bryr seg noe videre om menn har damer, men problemet ditt er i all hovedsak mannen din. Banalt sagt, fristere er det overalt. Og det er helt ok, så lenge partneren motstår, men om h*n lar seg forføre, så er det jo h*n som ikke er til å stole på. Og ergo er det der problemet ligger. Og dette er jo selvsagt i tilfeller der folk forholder seg til "evig troskap, ikke flørte med andre og blablabla" forhold. Men selvsagt, det er nok lettere å bli sint på kvinnene. Da får man problemet ut av heimen, og man slipper å erkjenne at man har valgt å leve sammen med en kjiping som driter i deg. Og værsegod, nå kan du ramse opp alle godsidene hans, veie opp, ned og i mente sånn at du kan stå inne for at du fortsatt vil være sammen med ham. Og om du ikke vurderer å gå fra ham, så er ikke problemet særlig stort i utgangspunktet, og da bør du svelge unna og gå videre i livet.
~~¤~~Jøssica~~¤~~ Skrevet 11. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. november 2007 Hun visste godt om meg, sa til og med at jeg var søt. Men hun savna oppmerksomhet fra mannen sin. (så da tar hun heller min?????) Og han skrev at det var lite respons fra meg osv... han savna d skrev han.
♥Prinzessin♥ Skrevet 11. november 2007 #11 Skrevet 11. november 2007 Kan du ikke gi ham den responsen han ønsker, da? Uten å si noe om det du vet. Gjør det selv om du er sint på ham! Overrask ham med forskjellige ting, gjør det du vet han liker, om så bare for en stund for å se om det blir bedre. Dersom han fortsatt skriver med denne dama, vet du at det er noe virkelig galt. Jeg skjønner som sagt at du er sint, men prøv nå dette for å se om han sier sannheten. Kanskje han rett og slett glemmer kjerringskinnet dersom du begynner å bli gledelig uforutsigbar i hverdagen. :-) Merk: Jeg legger IKKE noe skyld på deg, og mener heller ikke at kvinnen skal stå på pinne for mannen. Jeg ser bare på dette som et eksperiment, slik at du kan finne ut av ting. Og er du heldig, glemmer han henne, og dere har samtidig fornyet forholdet. ;-)
Gjest Skrevet 11. november 2007 #12 Skrevet 11. november 2007 Gi ham respons i den formen der du sparker han ut av huset og finner tilbake litt selvrespekt. Den beste hevnen er å klare seg bra uten ham.
Gerd-Johan Skrevet 11. november 2007 #13 Skrevet 11. november 2007 Jeg vet ihvertfall hva JEG ville gjort. Innleda et "flørtesmsforhold" til noen jeg kjenner jeg også. Og lagt tlf synlig slik at han hadde funnet ut av det. Når det gjelder dama, så er det like mye hennes feil som hans. Selv om menn er drittsekker, så må damene ha såppass respekt for sitt kjønn at de holder seg for god til sånt. Jeg ville hvertfall sagt ifra til dama med en gang, hvis en i et forhold hadde sendt meg sms på den måten.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #14 Skrevet 11. november 2007 Leste et annet sted at mannen din hadde dratt ut midt på natten etter at du hadde sovnet, uten at du viste noe... og nå denne flørte sms´en... du bør vel først og fremst finne ut av hva mannen din driver med, har en følelse av han kanskje skjuler noe for deg.
Gerd-Johan Skrevet 11. november 2007 #15 Skrevet 11. november 2007 Haha..Skriver under på den, anonym. Jeg var en av de som tross maaange råd var skammelig naiv ovenfor min egen samboer over en periode på nesten 2 år. Jeg hadde et flust av mistanker, men jeg håpet i det lengste at jeg tok feil. Såklart gjorde jeg ikke det. Typen var en idiot som ikke fortjente at jeg så i hans retning engang. Det skjønte jeg såklart ikke før det var forsent. Eller VILLE skjønne er vel mere riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå