Gå til innhold

HKH.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har vel frokosten klar på brettet nå? Her ringte klokka 6, fordi jeg hadde glemt å skru den av i går. Den står en halv meter fra øret til minsten. Derfor sitter jeg her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ferdig og ferdig... Flisa har fått en brødskive i hånda foran tv. Hun er vår vekkerklokke og går 100 % inn for oppgaven - spesielt i helgene!

.Jeg gleder meg egentlig til hun kan sette på tv og ordne seg brødskive selv. Blir det feil av meg å lage det i stand dagen før? Bare sette den litt langt ned i kjøleskapet:o)

Nå skal vi spise familiefrokost snart, for å si det sånn så tilhører det tilfeldighetene.....

Kaffe??

Skrevet

Er dypt nede i andre koppen. Egenlig min tur til å sove i dag, så jeg legger meg ned på om en stund. Ellers så har sønnen min begynt med å oppdra mora si ubevisst. Jeg vet jeg kan si f..n noen ganger, men når guttungen klarer å plassere samme ordet på "riktig" sted når han snakker, er det vel på tide å skjerpe seg:S Flaut.

Skrevet

Jeg vurderer den 2 koppen nå, har sand på øynene og må våkne litt....

Oppdragelse er viktig- i alle aldre:o)

Flisa er så kranglete om dagen så her er det knallhard disiplin, orker ikke en unge som sutrer for at ALLE tingene ikke går hennes vei.

Håper sønnen ikke lirer av seg bannordene når dere er i kirken på søndager:o)

Halla balla er en god regle her om dagen (hvor er det de får det fra?)

Skrevet

Så Flisa sier Halla balla til bestemor og sånn? Skikkelig sjarmerende, fnis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...