~~¤~~Jøssica~~¤~~ Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Her er mi liste; *tånegler og herretær *smatting og slafsing *grøss* *alkostanken på soverommet etter at gubben har sovet etter fest *sjampinjong *videoene av ungene med laaaaange slimete snørrklyser hengende på AFV *blæææææh*:s
___ Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 -Alarmer som går tidlig på morgenen når jeg endelig kunne sove! Det står høyt på listen akkurat nå! -Parfymelukt, inkluderer mange vaskemiddler, "luftfriskner" mm. -røkt kolje
~~¤~~Jøssica~~¤~~ Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 Urgh ja..... folk som stinker hvitløk, svette eller for mye old spice er pyton. Spesielt i store folemengder hvor det ikke bare bare er å flytte på seg *grøss*
Gjest Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 sure mennesker Føtter/tær Folk som lover ting, og ikke holder det. Også er jeg litt enig med kald på beina over her og ja;-)
cecci79 og Robin Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Å stå opp til oppvask og rotete hus, fordi jeg har vært lat kvelden i forveien=(
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 *muntlig eksamen!!!!! *stå opp til ett rotete kjøkken
Himmel og hav Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 * lyden av 17.maiblåser eller når noen drar i tuten på ballonger når de slipper ut lufta * Rakfisk (hvordan den retten overlevde kjøleskapets tilblivelse er et under!) * Folk som er furtne eller langsinte * omgangssyke
RundLurt? Skrevet 11. november 2007 #8 Skrevet 11. november 2007 *old spice ja, det er vel desidert den værste parfymen som finnes? *YUK*
Gjest Skrevet 11. november 2007 #9 Skrevet 11. november 2007 folk som furter eller tar alt i værste mening *USJ* negative holdninger til det meste TÆR !!!! svette lukt og dålig ånde egosentriske mennesker sikkert mye mer og, men det jeg kom på nå hehe..
Stjerne37 Skrevet 11. november 2007 #10 Skrevet 11. november 2007 Mensensmerter. Omgangsyke Kvinnfolk som er skikkelige sjalu kald kald vind. være i et rom hvor det stinker parfyme å bli/være sjøsyk
M@mm@ til mine barn Skrevet 11. november 2007 #12 Skrevet 11. november 2007 Når unger plukker seg i nesen og så putter det i munnen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå