Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Hadde nettopp sex med sambo, og da jeg gikk på do etterpå lå det tre blodtilblandede klumper med slim i doskåla.. Kom også litt blod på papiret.. Har de siste dagene brukt vivag vaginalkapsler. Kan det være rester fra disse som kommer ut, eller kan det være slimproppen som har gått? Ville dere ringt og hørt?
Gjest Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Vet ikke hva vivag er, men høres ut som slimpropp slik andre har beskrevet det... Men skader jo ikke å ringe å høre...Jeg ville nok gjort det hvis jeg var usikker.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Sikkert slimproppen...hvor langt er du på vei?
Gjest Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Jeg har hørt at det er vanlig å blø litt etter samleie, jeg hadde ventet litt og hvis det ikke haddde gitt seg så hadde jeg ringt.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 Jeg ville ha ringt! Jeg har fått beskjed om at jeg skal alltid ta kontakt dersom det kommer friskt blod.Også dersom det kommer i forbindelse med sex. Det er sikkert ikke noe å bekymre seg for, men som legen min sier; bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå