Babyimars Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Sitter her med noen helt for jævli smerter! Jeg er førstegangsfødene så jeg er jo utrolig uviten. Nesten ikke fått sovet noe, starta like før jeg skulle legge meg. Det presser i ryggen, kjennes ut som kraftige menssmerter. Kjenner det presser ned i underlivet. AU! Også blir jeg veldig veldig kvalm! Orker ikke sitte, stå, gå eller ligge. Alt er ubehagelig... Håper jeg får meg noe søvn, er gudmor til niesa mi som skal døpes i dag!
Gjest Orkideen Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Kynnere betyr at livmoren trekker seg sammen og gjør at magen blir steinhard opp til et minutt før den slapper av igjen. Kynnere er smertefulle men ubehagelige. Det høres ut som om du har fått bekkenløsning. Det kjennetegnes med sterke smerter i ryggen og press ned i underlivet for mange. Lykke til i barnedåpen og god bedring.
Babyimars Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 Jeg har bekkenløsning, hatt det siden uke 15. Nå er jeg i uke 23. Men det har aldri kjentes sånn ut. Det holdt på i 7,5 timer! Jeg er utslitt etter nesten ingen søvn. Men nå er det borte. Leste litt rundt på nettet, kunne visst være gallestein også. Eller rier. Litt av noen alternativer...hehe Hører gjerne fra flere med lignende opplevelse. Skal heldigvis til jordmor i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå