Gå til innhold

Londonsalg........:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo skal til London rett etter nyttår. Håper og shoppe mye kjekt på salget. Noen her som kjenner til kjekke babyforretninger? Både når det gjelder klær og utstyr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den absolutt billigste klesbutikken, er en som heter Primark. Det er ikke noe merkebutikk, men billig, pent og brukervennlig. Ellers så er Mothercare en kjede som har alt innen baby/barne utstyr. Det er mine to favorittbutikker for øyeblikket, ihverfall.

Skrevet

Mamas and papas (www.mamasandpapas.co.uk) har en flott flagshipstore på hjørnet Oxford Street /Regent Street, her skaffet jeg meg decent mamma klær som holdt meg gående på jobb de siste månedene - bra kvalitet som man kan gå på kontoret i.

mitt tips er å planlegge litt - søk på www.ask.co.uk på baby og finn ut hvor de forskjellige butikkene ligger, hva du trenger og hva som allerede uten salg er mye billigere med videre.

mannen min er fra London og vi skal over så snart datteren vår er født (i morgen?? termin tirsdag) og jeg så for eks at det er masse penger å spare på brystpumper som gikk helt ned i 20 pund - de billigste jeg har sett her ligger på 560,- noe som synes som det glade vanvidd.... gidder ikke bruke mer enn nødvendig på slike kjedelige ting!!

ellers finner du mange kuule t-skjorter med Elvis, Sex Pistols, Marilyn etc. på markedene (Portobello på lørdager og Spitalfields på søndager)

Lykke til!!

Skrevet

Tuuuusen tusen takk for god info. God tur til dere når dere reiser. Og håper prinsessa ikke lar vente så alt for lenge på seg. :-)

Skrevet

MilleFeu!!?

Vet du om man får kjøpt babywatcher i London også? Til en billigere penge enn her hjemme? Skal dit 3 desember...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...