LadyLuck & Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Har siklet litt på denne. Noen anbefalinger? blir 14mnd mellom mine to
LadyLuck & Skrevet 11. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. november 2007 har heller ikke funnet noen pris... dyr?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Jeg er også litt gira på denne vogna, syns den ser helt perfekt ut for vårt behov! (blir 16 måneder mellom mine to.) Men syns jeg husker at noen sa den var veldig tung? At det trengtes to personer for å løfte den inn i bilen... Stemmer det? Er også nysgjerrig på pris, og på mål sammenlagt... Anyone? Må fortsatt signere
Gjest Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Den veier 19,9 kg uten mykbager. Leste på BIM om en som sa at det trengtes to personer til å løfte den inn i bilen, ja... Mål sammenlagt er 96x79x50.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Takk for svar! Ut fra målene du oppgir går den iallefall fint inn i bilen vår! Men må nok prøve å løfte den inn selv før vi kjøper -jeg vil jo helst ikke ha ei vogn som er vanskelig å putte i bilen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå