Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Datteren min er så høflig, hun raper, så holder hun seg for munnen og sier unnskyld. Vet ikke hvor hun har plukket det opp, om jeg raper er jeg ikke så høflig. Så spør hun alltid om noen setter i halsen, slår seg eller noe annet lignende skjer: gikk det bra? Hun spør alltid: har du sovet godt? Når jeg kommer å henter henne om morgenen, eller når noen andre har sovet og hun er tilstede, som morfar som sover middag.. Hun klapper meg eller mormoren på kinne og sier: søte mamma/mormor. Bedårende!! Hun sier det også om dyr, søte kanin, fugl, fisk og marsvin. Når hun skal gå hjem fra mormor, så har hun ropt til mormor: hadet gullet mitt. Eller mormor er flink på jobb, sier hun. Også er hun flink å søle, når hun søler..... he he.. Mamman hennes er ikke enig at hun er flink når hun søler, men hun insisterer... Kommer nok fra at hun hører ca 100 ganger om dagen at hun er flink til ditt og datt..
Northernlights Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Husk; hun er sin egen lille personlighet,kanskje totalt forskjellig fra din. =o) Barna er ikke tro kopier av oss selv,selv om de snapper opp et og annet. Min lillemann på 2 år sier "thank you" til ALT! Skifter jeg bleie vanker det gjerne et "thank you". Gir jeg han melk i koppen; "thank you"! Får han en leke i bilen;"thank you". Sååå høflig! Barn er søte små raringer =o) "I wow you" sier han,og susser meg. "wow" betyr selvsagt "love". Og så sier han "oh my"! som ei gammel dame..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå