Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Har sann fryktlig hjertebank,dunker som fy,kjenner det helt oppi tennene,og det pulserer i hele kroppen,til og med når jeg knytter nevene,så pulserer det... Det er værst når jeg ligger,eller sitter i spesielle stillinger,og etter jeg har spist! Noen andre som har det sann?eller vet hva det kan vere? er så fryktlig ubehagelig,måtte bare stå oppigjenn nå,for det dunka så fryktlig! Høgtblod trykk?? bebisen som ligger og presser på en blodåre?? any one??? Tusen takk for svar...
Matildesnusk + lille ups Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Jepp, og jeg er til en slags utredning for det nå. Har tatt ekg en gang, og fått innsovningstabletter nå for å se om det kan være fordi jeg sover for dårlig. Skal ta ny ekg på mandag. Blodtrykket mitt er forresten helt fint, så det er ikke nødvendigvis sammenheng med blodtrykk og puls. Har hvilepuls på 130... er litt bekymra for hva det vil si for bebisen min, så satser på at noen finner ei løsning ganske snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå