Gå til innhold

EL-slim omkring EL-tider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Sluttet på p-piller for en måned siden, og har hatt ganske mye utflod hele tiden etter det (var ikke så våt før, hvertfall). Den har vært kremete absolutt hele tiden, bortsett fra for ca 2 uker sider, da jeg "fant" (hehe) en stor, sticky klump i skjeden. Like etterpå (på kvelden) var det kremete igjen. Er det det berømte EL-slimet? Skjønner at EL-slim ikke nødvendigvis betyr at det slippes noe egg, men da vet jeg i allefall sånn ca hvor jeg er i syklusen. Så da kan jeg teste! =) Ingen TR ennå, hvertfall! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt jeg. Lurer så veldig! Kanskje litt vanskelig å lese seg til hva det faktisk er jeg lurer på, men det jeg altså er ute etter, er å få litt info om EL-slimet deres, hvordan det er. =) Og om mens nødvendigvis kommer 14 dager etter EL-slimet.

Håper på svar! =)

Skrevet

Nå er ikke jeg noen ekspert på el-slim, men så at det ikke var noen som hadde svart foreløpig, så da er vel mitt svar bedre enn ingen.. :)

Jeg bruker å få el-slim ca tre dager før el, det er akkurat slik du beskriver det: Kan dras ut i litt større klumper liksom. En god test på om det er el-slim er å legge det i et glass vann, all annen utflod vil løse seg opp, el-slimet vil samle seg å synke til bunnen. Vanligvis er visst el-slimet blankt, slik som eggehvite, men mitt er i alle fall hvitt!

Slutter å få elslim dagen før eggløsning jeg, så vi holder gjerne prøvinga gående et par dager etter det har stoppa.

Det lønner seg vel å vente ca. 14 dager etter eggløsning med å teste, dvs ca 15 dager etter elslim. Men jeg greier sjelden å vente lenger enn 12... :)

Skrevet

Hei og takk for svar!

Har ikke hatt mulighet til å ha sex så ofte denne måneden; faktisk nesten kun den dagen jeg hadde el-slim. Så jeg HÅPER, selv om marginene er små. Men det skal jo bare èn liten sædcelle til, så jeg håper den kom seg fram i tide!

Det er 17 dager siden nå, og ingen TR, så jeg skal teste på tirsdag. =)

Skrevet

Å kjære vene.... enda en ting jeg VIRKELIG ikke har tenkt over =)

Skrevet

Hei, hva er det du ikke har tenkt over...? Å teste el-slim? =)

Skrevet

Ja...? Eller kanskje heller MÅTENE å teste det på :-)

Har faktisk, tro det eller ei, nettop skjønt at forskjellene i utflod kan ha med EL å gjøre :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...