Loglady Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Over Begavede barn, kunne det stått Bedagelige barn. Snuppa har sovet over ett måltid. Og hva gjør jeg, idioten? Sitter og venter, enda jeg kunne lagt meg for lengst. Hun holder meg i ånde, gitt.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 hehe.. det er ikke hun som holder deg i ånde. det er deg som holder deg i ånde
PintSizedDictator Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Eller DIB som holder deg i ånde:D Men det e sånn her og. Prøver å utnytte hvert minutt hun sover;) Da kan eg være alene og ha voksentid hehe. Ganske så toskete igrunnen...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 jeg har også tenkt det, at det er dib som holder meg i ånde. men så er det dager/netter hvor det er helt stille her. og alikevel så sitter jeg og tykker meg igjenom forum etter forum for og se om det kansje dukker på noe nytt... må jo være en avheninghetsgreie
Loglady Skrevet 11. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2007 Jupp. Nå har jeg klart å røre meg helt ned til forumet for psykisk helse. Da er det kanskje på tide å gi seg : )
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 hehe... nei det er da du begyner på toppen igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå