milla-78 Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Hei, hei! Lurer litt så jeg prøver her.:-) Syklusen min er på 28 d. pluss en uke. Siste m. hadde jeg 22 sept. og ventet den da igjen rundt den 30-31 okt.. Tok en test fred. 2 nov og den var negativ...m. har fortsatt ikke kommet pr i dag den 11 nov? Brystene føles som 2 stk håndballer og har vært litt dårlig i magen forrige uke. Ikke kvalm eller noe, men vært litt ofte på do og litt luft i magen.. Kan jeg være gravid? Har ikke tatt en test i ettertid..litt redd for å få det konstantert tenker jeg. At den er negativ altså.. ønsker meg gjerne :-)
Venter på 3_de spire Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Heisann!! Det kan jo være at du ikke hadde produsert nok hcg til å få posititiv test sist. Ta en ny du! Så lenge TR ikke har kommet, er det jo en sjans for at du er gravid. Du har jo symptomer på det. Selv sitter jeg her småkvalm, har IKM i morgen. Tør ikke teste jeg heller, er redd for negativ test. Skal teste tirsdag tenker jeg. Lykke til!! Håper det er en liten spire hos oss begge, og alle andre inne her!!
milla-78 Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 Det kan jo hende.. :-) Litt betryggende å høre om andre som har det på samme måten.Tar en test jeg. Tusen takk for tilbakemeld:-) Lykke til med testen du også!
Molly 80 Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Jeg tror nok du er gravid! Ta en test, lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå