Sarah & Marcus mamma Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 skal man gå inn ved sutring/snakking/et skrik avogtil? også etter 3min, 5 min osv? vet jo at hun har mistet tutten... men ødelegger vell vist hun ser meg.. bare gå inn viss hun skriker..?
PintSizedDictator Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Eg e av den oppfatning at det heller beroliger barnet å se deg. Eller høre deg. Kanskje du kan stå i døren å synge litt for barnet...Og så trekke deg lenger og lenger unna etterhvert? Eg klarer ikke å la min jente gråte i mer enn max 1 min:P Da jager eg pappaen inn, for eg tar henne bare opp hehe. Det hjelper og faktisk, for pappa lukter ikke melk:)
heldigec Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Hvis hun går over fra å gråte til å snakke/sutre så ville jeg nok ikke gått inn til henne. Det er et godt tegn på at hun har "funnet seg til rette" i situasjonen og er i ferd med å finne roen og sovne. Du risikerer at hun da kaver seg opp (enten begynner å gråte igjen eller begynner å le ) og dermed bruker enda lenger tid på å sovne. Lag heller litt lyd utenfor slik at hun hører at du er i nærheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå