Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Veldig privat spørsmål. I know.... Men det gikk nettopp opp fpr meg at det er snart ETT ÅR siden sist jeg hadde sex... Å det skummle er at jeg ikke tenker no serlig over det heller. Hjølpes!!! Jeg kan ikke huske sist jeg onanerte heller... Herregud! Er ikke det egentlig ganske trist?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 forsjellen er at du ikke har en mann som maser vær kveld slik som gifte mødre har, så det er egentlig gifte mødre som ikke har sex som har det trist.. hihi... hvorvitt jeg har sex eller ikke velger jeg og unlate og svare på :-D
Gjest Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 jeg hadde en sexpartner, helt til dumme meg ble forelska i han og da ble alt kluss så nå blir det nonnetilværelse en stund gitt;)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Så lenge du ikke tenker noe særlig på det så syns jeg ikke du skal bekymre deg... Det kommer av seg selv når du er klar.. Får du deg ny samboer o.l så kommer det nok inn i hode ditt igjen,så bare ta det helt med ro
Gjest Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Jeg har ikke sex og har ikke hatt det siden januar.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 Har ikke det nei. Ble gravid med han som jeg brukte ha sex med, selv om vi alltid var nøye med prev. Så etter aborten for noen mnd siden så har jeg brukt den beste prevensjonen som er...nemlig å holde meg unna sex. Hvor lenge det varer får en bare vente å se...
Gjest Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 Nja, har vel et par stk som jeg har vært med noen ganger nå. Kompis og en jeg holder litt på med, uten at noe sjer videre.... Får sikkert hets nå, men har ikke noe problem med å ta med meg hjem en fyr jeg treffer på byn om jeg føler for det. Er sikkert litt drøy, men men...har nok sex et par gr i mnd. Vært singel i 3 år.
Gjest Skrevet 11. november 2007 #8 Skrevet 11. november 2007 har det på samme måte tigerpuppen... ikke noe gøy, men fant ut at kanskje det var en mening med det for nå er jeg jo åpen for at drømme mannen kan dukke opp hihi..
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #9 Skrevet 11. november 2007 Skulle ønske jeg var gift, og hadde en mann som maste om sex hver kveld jeg. Sukk !!!! Jeg er ikke prippen, men ønsker ikke å ha sex med tilfeldige heller da.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. november 2007 #10 Skrevet 11. november 2007 ening med deg anonym i sex med tilfelige delen. den byr meg litt i mot, ihvertfall etter at jeg har blitt mamma.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #11 Skrevet 11. november 2007 Har ikke, men kunne tenkt meg det ja..men gidder ikke å gå på byen å plukke opp en mann bare for sex'ens del . Kunne tenkt meg en mann som kjenner meg nok til å vite at han kan gi meg det jeg vil ha uten andre følelser enn respekt,vennskap og selvsagt bra kjemi seksuelt sett Savner vel nærhet mer enn selve sexen egentlig..
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #12 Skrevet 11. november 2007 Har tilgang på sex..men har mistet lysten på sex..tragisk!!!!! Har meg et par ganger i mndt..ikke fordi jeg er så jævlig kåt,men håper til stadighet at lysten vil oppta seg,om man holder ved like...men nei... :/
Gjest Skrevet 11. november 2007 #13 Skrevet 11. november 2007 enig med dere som syns å dra med seg en hjem fra byen blir rart etter man ble mamma, det føles liksom helt feil.. Å dra på byen nå føles deilig for jeg er ikke ute for å sjekke, men for å ha det gøy istedet og det føles bra:) foretrekker en fast en som jeg kjenner fra før av, ikke at det er lett å finne det heller etter at jeg og min faste ble enige om å ta en pause fra å møtes nå...
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #14 Skrevet 11. november 2007 Ja det har jeg. Men nå har jeg begynt å få følelser for han så nå føler jeg situasjonen veldig vanskelig siden han ikke er aktuell å bli sammen med...
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #15 Skrevet 11. november 2007 Nei har ikke det for tiden, men tilboda er jo der, er bare det å klare å velge en av de. En er testet for mange år siden, og en ikke. Og er kjempe flotte gutter begge to. Men må vel ha fått meg litt i løpet av neste år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå