Gå til innhold

Sliter sånn med å sove!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 24 og allerede nå sliter jeg med å få sove!! sovner ikke ordentlig før næremere mårningen. trodde dette var noe som skulle starte litt senere i svangerskapet...?

Kropen er så urolig, klarer ikke ligge stille. når jeg enderlig sovner etter å ha liggi å vridd meg i 2-3 timer så ligger jeg bare å halvsover og drømmer. utrlig slitsomt!

Er det bare jeg som har det sånn? Kanskje noen som har noen gode råd??

Dette blei ett litt klage innlegg... deilig å få det ut!! :o) takk for at dere gadd å lese.. ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen der ja...

gruer meg til og legge meg,for eg ligge bere og makka og vrir meg,får ikkje sove....

nei,har desverre ingen gode råd....

håper noen andre kansje har??

Skrevet

off, jeg sliter med nattesøvnen jeg også(uke 25) Syns det er tidlig, men det er kanskje kroppens måte å forberede os på nattevåk..?

Vet ikke hva som hjelper, jeg bruker en massasjekreme på benene, det hjelper meg ihvertfall å holde de i ro.

Skrevet

Det er noe dritt! Har sovet lite og lett hele svangerskapet og de siste dagene har jeg vært så tett i nesa at jeg våkner av det, munnen er tørr som om jeg har vært på skikkelig fylla og det er vondt (!) i nesa. 25 uker, så kan se frem til at det fortsetter i 15 til ... uff.

Aaarggh godt å få klage litt!

Skrevet

sliter veldig med å sove. Sover kanskje 3-4 timer om natten. Men jeg har funnet ut at istedet for å ligge å vri seg i sengen i flere timer er det bedre å stå opp å gjøre noe. Lese bok eller strikke :) Ellers prøver jeg å hvile meg ett par ganger i løpet av en dag.

Tror det kan hjelpe. For man fungerer ikke lenge uten søvn:(

Skrevet

Hei..

ja det er nok like greit å stå opp å gjøre noe i stedet. har begynt med det jeg også.. men det blir alt for lite søvn..

Skrevet

Ja, det der er noe herk å ikke få sove. Hadde det sånn med førstemann. Håper det blir bedre denne gangen.

Gode råd er å gå en lang tur og faktisk stå opp om du ikke få sove. Sov litt ekstra på morningen, men ikke lengre enn til kl 10.30

Skrevet

ja jeg plages også av det.Er 23 uker på vei nå. Jeg studerer enda, så jeg har ikke mulighet til å sove noe lengre på morgnen. Blir mange trøtte dager på meg.

Har prøvd å gå å legge meg andre steder når jeg ligger å vrir meg i senga. Typen synes det er litt trist å ikke få sove sammen med meg, men det hjelper litt faktisk. En kald og god sofa er reddningen noen ganger.

Skrevet

Sleit med det for et par uker siden. Nå derimot!! Stuptrøtt allerede, kan godt sove 10-12 timer i strekk!! Kroppen sier nok ifra hvor mye søvn du trenger, og når...

Skrevet

vet hvordan det er, og her er det sånn at når jeg endelig sovner, da våkner atekatten på ni md.

men har veldig vond seng også da, men skal få ny til jul =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...