Gå til innhold

hva syns dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-kva for et hus meinar du? , fikk opp en del forskjellige...

Skrevet

det som heter Askelund :-) takk for at du titter. det hvite

Skrevet

Ser bare et som heter ASK, jeg.......

Skrevet

å.. kansje siden er så tilbakestående at du må trykke på "flere hus" i den grå stolpen til høyere på siden. i tilfellet så er det A-H fikanten :-)

Skrevet

Fant det:-) Greit hus det vel.........? Ikke helt den stilen jeg liker, men.det viktigste er at en har tak over hue ;-)

Skrevet

hehe.. det skal godt gjøres og bo i norge uten og greie og skaffe seg tak over hodet.. hihi..

hvordan hus liker du?

jeg vil så gjærne bygge. håper jeg får lån :-)

Skrevet

Synes huset var lite, er jo bare 96,9 kvm. Og så synes jeg det så litt kjedelig ut, som en forvokst garasje.

Skrevet

Fint hus, men syns det var litt lite da...

Skrevet

vi er bare 2 sykker, så jeg vil ha et lite hus. syns egentlig det er litt sort. kunne godt droppa andre etasje for min del... hehe.

jeg kommer fra en familie som har stort hus og resultate er at alle sitter i vær sin stue og ser på TV. å jeg vil ikke ha det sånn. litt artig dere skulle si det var lite :-)

forvokst garasje... hehe...

Skrevet

Hehe, sorry, forvokst garasje var det første som streifa meg:)

Men selv om dere er bare to nå, så kanskje dere blir flere etterhvert?

Skrevet

Man trenger ikke sååååååå stort hus, det er jeg enig i. Vi har boa på 225kvm, og det syns jeg er FOR mye. Har du sett på Mesterhus?

Skrevet

bra du sier det første som streifer deg :-) det er jo det jeg ba deg om.. ;-)

har titta litt på mesterhus. men syns siden dems er så tungvin og lete seg fram i. har bestilt "boka" dems. så da får jeg vel noen priser også. har hørt at det er smart og bruke mesterhus for de er så profesjonele og flinke. så det blir ikke noe tull.

hm.. det beste hadde egentlig vert et lite hus med utleiedel for da kunne vi jo tatt utleiedelen til bolig om vi ble flere. noe jeg tviler på. men da får jeg leieintekter i det miste. kansje letter og få lån med utleie del også

Skrevet

Anbefaler så absolutt hus med utleiedel/sokkeletasje. Da får du jo noen skattefrie kroner i måneden, og banken regner leieinntekten som inntekt når de sjekker hvor mye du får i lån. Angående husfirmaer, så er det forskjellig fra sted til sted, spørs hvem som er forhandlere. Men spør etter referanser og google den lokale forhandleren på nettet, da finner du fort ut om andre har skrevet noe negativt om de.

Skrevet

takk for tipset :-) har du bygd hus? det kiler litt i magen når jeg tenker på at om en stund så står det kansje et hus på tomta mi, et hus der jeg og småen kan lage et hjem som er vårt og ikke bare et leiehjem... hihi

Skrevet

Vi er helt i startfasen selv, har kjøpt tomt og bestemt oss for hus, og sjekket at vi får byggelån. Driver å innhenter priser og bestemmer akkurat hvordan vi vil ha det, regner med å skrive under kontrakten i løpet av neste uke:)

Skrevet

oj... så spenende! det må kile kjempe masse i magen.. hihi.. om du har link til huset og vil ha min mening så tar jeg gjærne en titt.

det er så gøy når man kan får være med og bestemme det meste selv. og når ting er nytt så slipper man og gjøre noe på en stund. å det må være super digg. ser på foreldrene mine, de kjøpte et gamlet kjempehus får 8 år siden, og de har ikke gjort noe annet en og pusse opp siden... det gidder ikke jeg

Skrevet

Opprinnelig er huset slik:

http://www.boligpartner.no/husserier/Nostalgi/Kongsheim/

Men vi har gjort veldig mange forandringer. Skal bygge med kjeller, slik at det blir en etasje til (utleieleilighet+bod til oss), og så har vi utvidet stua, skilt av wc og vaskerom i hovedetasjen, skal ha veranda utenfor hovedetasjen og forandret rekkverkene på verandaen til slik som på denne: http://www.boligpartner.no/husserier/Herskapelig/Klostergaard/

Og så har vi gjort noen små forandringer til, som f.eks tegnet inn skittentøyssjakt og endret på noen av vinduene.

Skrevet

det var jo super fint da! *misunerlig* hihi.. sender deg en PM du har den om 1 min

Skrevet

Jeg synes huset var veldig fint. God planløsning og akkurat passe stort. Likte også godt utstikket på kjøkkenet.

Til deg over her som synes det var for lite.... 96, *etellerannet* er altså bebygd areale.... Boarealet var 120 kvm eller noe sånt. Med så god planløsning er det nok for en liten familie...

Skrevet

takk Anyone :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...