*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Mi på 7 mnd driver mye på gulvet alene. Hun koser seg mye med det, leker med lekene sine og åler seg rundt. Blir glad når jeg tar henne opp og synger, danser og leker med henne, men blir fort lei og vil ned igjen. Hvordan leker dere med de små da? Og hvilke bevegelsessanger (og andre sanger) synger dere? Her blir det mye lille petter edderkopp, ro ro til fiskeskjær, ro din båt, boogie boogie, olle bolle.
apr 07,apr 08 ,Okt 10,prøver Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 min er og 7 mnd, ligger mye på gulvet hun vil det gjerne. strekker seg og ser ned til lekene:=) hihi tydelig hva de vil nå! vi danser og synger også. jeg elsker jo det selv og det merker hun. så ler og smiler. laster ned barnesanger fra nettet, genialt. nå går det i julesanger. ellers leser vi litt på formiddagen iblandt pluss de kveldene hun er i hunør og ikke for trett. men hun elsker virkelig være på gulvet. skravler og holder på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå