Gå til innhold

HJELP!!!! Np har jeg gjort noe dumt=(=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ganske fortvilet nå ja!

Skal ha dåp i morgen , og under kjolen skal hun ha rosa ull body og strømpe bukse...Dumme, dumme,dumme meg tenkte at hun kunne prøve dette i kveld, og hva skjer? Jo, hun bæsjer gjennom alt!!!=(

Har vært holdt på i vasken i en evighet med å skrubbe klærene, men DET GÅR IKKE VEKK=( har bare milo som jeg har vasket med.

Hva kan jeg gjøre????

Ikke fint med rosa body og strømpebukse med DEN oransje flekken i baken=( Og om 10 timer skal vi være i kirken!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å gni med zalo og ta en runde til i maskinen.

Skrevet

HAdde puttet det i vaskemaskinen, da må det vel gå bort??

Vaskemaskin sliter jo en del på ullplagget da, men det spiller jo ingen rolle så lenge du får det rent til i morgen.

Skrevet

Huff da! Jeg har ikke noen gode råd å komme med, har også orange flekker på ullklærne og vet da søren hva som får det vekk, men jeg har ikke prøvd håndvask som du. Jeg vet bare at milo ikke egner seg for håndvask, av en eller anne grunn, aknskje du skulle knalle til med litt bio tex? lykke til!

Skrevet

Prøv å legge det i en bolle med melk.

Kjerringråd fra Sverige mot umulige flekker.

Lykke til!

Skrevet

Men har ikke tid til å vente på maskinen=(

Må nesten få sovet litt i natt også...

Skal prøve å se om zalo hjelper=)

Skrevet

MÅ hun ha akkurat den strømpisen da? har jo lang kjole på :) synes jo ikke det som er under :)

Skrevet

Domestos!

Gni inn flekken med det og la virke ei stund før du gnir og skyller ut.

Skrevet

Jeg hadde putta den i maskinen og heller tørket plagget med en hårtørker i morgen tidlig.

Skrevet

Da skal jeg finne en bolle med melk, før jeg skrubber det med zalo!

Funker det ikke blir det vaskemaskinen, og en hurtig tørkings i morgen tidlig=) Tusen Takk alle sammen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...