Mild, Marcus & Mille Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Jeg skal begynne som dagmamma fra januar/februar. Men lurer på en ting. Er barna forsikret på noe vis når de er hos meg? Sånn i tilfelle noe skulle skje? Vet jo at barn som går i barnehage blir ulykkesforsikret. Men er det nødvendig hos meg?
mammaTiL4gutter Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 skal du ha forsikring på barna du passer,må du være hvit dagmamma,registrert å betale inn penger til "ett-eller-annet-kontor"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå