1nordland Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 hei! Er førstegangsfødende og i uke 32 så jeg har liksom ikke satt meg så godt inn i dette i og med at jeg har en stund igjen til termin enda. Fikk plutselig veldig vondt nederst i ryggen og på sidene samt sterke menssmerter. Kan dette være maserier eller rier. Kommer på en måte i bølger veldig vondt i ca et minutt så er det opphold i 4 min og så setter det i gang igjen. Har holdt på sånn snart en time nå. Jeg trodde at hvis man fikk rier så fikk man det først med ganske lang tid i mellom, også ble det kortere og kortere tid i mellom. Hadde ikke noe vondt i det hele tatt før det plutselig startet med ca 4 mins mellomrom med en gang. Føler at magen strammer seg litt, men ikke så mye som når jeg har hatt kynnere før. (kynnerne mine har aldri gjort vondt) Noen som er/har vært i lignende situasjon? Eller vet hva jeg bør gjøre? Har tatt to paracet nå, men hjelper lite....
line_n & sara Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 ser at svaret mitt kommer litt seint, men håper disse maseriene ga seg i løpet av natta! når man er i uke 32, burde man ringe føden når det er regelmessige kynnere/maserier på gang.. jeg ville ringt føden i dag, uansett om de ga seg i natt eller ikke, det kan hende de vil ha deg inn til en sjekk (om du modnes eller ikke) håper det ordner seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå