Gå til innhold

Macbook - noen som har noen tips?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

Jeg skal endelig kjøpe meg en laptop mac og hadde tenkt til å kjøpe den minste macbooken (13 tommer), men den kraftigste av dem.

Jeg skal jobbe med foto og video bla, men må uansett koble meg til en større skjerm, så den minste holder fint når det gjelder str.

Det som er litt urovekkende er at jeg har hørt at macbook 13tommer ofte henger seg, til forskjell fra den gamle 12 tommer ibooken.

 

Er det noen som har erfaring - positiv el negativ - med denne?

 

Tusen takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...