Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Sonnen min de siste dager klarer a vare nesten 5 timen uten mat. Han spiste for examle da leker han 1 eller 2 timer og etterpa sover pa ettermiddagen 3 timer, nar han vaken han ikke skrike straks a fa mat. Er det normalt? Flere..?
lemontree Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Datteren min har noen dager da hun ikke ber om mat på en god del timer, opp til 5 timer, tror det går fint! De regulerer det nok selv. Andre dager spiser hun ofte...
Gjest Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Sienna sov 12 timer i strekk (altså uten spising) fra hun var seks uker...
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Ungen min er 17 dager og når vi kom hjem kunne hun spise og sove i 4-5 timer om gangen. Jeg ble engstelig siden de på sykehuset sa at vi bør vekke dem etter 3 timer for å amme. Svigermoren min sier at la ungne sove, hun våkner når hun er sulten og jeg har hørt på svigermor. Det stemmer faktisk Hvis hun spiser mye sover hun lenger, og hvis hun ikke spiser nok våkner hun etter to timer. La ungen sove min sier i fra når hun vil ha mat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå