Gå til innhold

Hvordan introdusere brødmat/kjeks osv?


♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han biter så mye i skjeen, så jeg har veldig lyst til å prøve å gi noe som han må tygge på. Han har allerede 8tenner, så er litt usikker på om han dermed greier å bite av for store biter og sette dem i halsen...

 

Har prøvd en gang å gi babykjeks, han ble helt vill, likte det kjempegodt, men beit av for store biter så jeg ble kjemperedd for at han skulle kveles!

 

Hvordan har dere gjort dette?

 

(han er 6,5mnd)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa vår er bare litt over 6 mnd og har ei tann. Hu spiser brødmat, går så fint atte:-) Ho suger jo veldig på biten, før ho svelger. Har ikke satt i halsen enda..... Vi begynte med brød for noen dager siden. Ho vil ikke ha hverken ha grøt eller middag, begynte derfor med brød istedet. Syntes det egentlig var litt tidlig, men......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...