Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Leste en plass at hodet fester seg to-tre uker før fødsel. Noen som vet om det stemmer? Når er det vanlig at det fester seg hos førstegangsfødende? Er så vannvittig lei av å være fanget i egen kropp så jeg håper at nurket kommer snart. I tillegg til et elendig bekken har jeg så mange kynnere som bare blir fler og fler i tillegg til vondere og vondere så jeg kommer til å bli galen om jeg må gå langt over tia! Får ikke gjort noen ting..Har visst også fått dette herlige carpaltunnelsyndromet som klemmer av nervene til håndleddet så håndarbeid får jeg heller ikke gjort.. Huff, litt mye sutring kanskje, bare godt å få det ut av og til....Har 30 dager til termin så det er kanskje håpe på for mye at nurket kommer før.. Må vel bare smøre meg med tålmodighet.. Hilsen verdens heldigste!
"gullet" Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 kan nok hende du bare må smøre deg m tålmodighet, det kan feste seg ett par mnd før fødsel....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå