Meg og gutten min Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 lå nettopp å så på filmen hostel... fysj for en blodig film, meeen det var jo ikke det jeg skal fram til. når jeg lå her helt stille var det full fart i magen min, men det var ikke de vanlige sparkene jeg har hatt før, det vibrerte i hele magen min og drev på lenge.. det var ikke bare på en plass men i hele magen. kjentes nesten ut som gutten min hadde ett anfall.. hva i alle dager er det`?
Meg og gutten min Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 men skal ikke det være litt mer rytmisk da??? og komme med jevne mellomrom
Marit & de 3 knøttene Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Jeg opplevde det samme i mitt forrige svangerskap. Jo lenger ut i svangerskapet jeg kom, jo oftere opplevde jeg det. Spurte jordmor om hva det kunne være, men hun visste ikke. Lurte veldig på hva det kunne være og fikk til slutt svar på hva det var dagen etter at min lille datter kom til verden..For da jeg skulle stelle henne på stellerommet på barsel tisset hun plutselig der hun lå, og da hun var ferdig rysjet hun i kropp/røss i hold eller hva man nå kaller det(altså risten litt i hele kroppen etterpå). Kjente med en gang igjen det og forsto at det var det hun hadde gjort der inne i magen min hver gang hun hadde tisset en liten skvett. Ble så glad at det bare var det at tårene rant :-) Nå er hun tre år og tisser på do. Og hver gang hun har tisset litt så rysjer hun i kropp, fremdeles :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå