Gå til innhold

separasjonsangst!!!!!

MammatilNathalie☆septemberbaby

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal til en kamerat av sambo om tre uker å spise julemiddag, kommer til å være mange par der. mini er da 2 1/2 mnd... hun vil da måtte overnatte hos svigers, problemet er at jeg gruer meg sååå innmari til dette!!!

hadde følt det greiere dersom mamma skulle ha henne (men kan ikke si det til sambo)...

uff, er dette normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme problemet og skrevet det i et innlegg som nok er lenger ned her. :0) Jeg synes også det liksom hadde vært bedre med mamman min som barnevakt enn svigers.. Tror det er ganske vanlig ettersom jeg har skjønt..

Skrevet

hehe =)

godt å høre at vi er flere!!

har ingenting imot svigers, er bare sånn at mamma gjør ting på den måten jeg selv ville gjort det på... føler spes svigermor og søster til sambo kan være litt voldsomme.. ?!

Skrevet

:0) Mine svigers er også snille og gode, men svigermor er litt stressa og.. ja..litt mer voldsom på en måte.. Mamma er som meg her også.. :0) Er nok noe med at man selv kjenner mamman sin litt bedre enn man kjenner svigermor også muligens..?

Skrevet

kan komme med en annen vri... hehe'

jeg er skeptisk til at mine foreldre skal ha littlå...

svigers har hatt henne på overnatting 3 ganger... og de er så flinke...

jeg har ingen bekymringer....når hun er der...;-)

foreldrene mine derimot skal ha henne første gang 24nov.... gruer meg!!! de stresser slik....

Skrevet

Kan dere ikke ta med ungen? ikke det at jeg er imot barnevakt, men sånn ellers - vi har tatt med oss ungene våre på middag og fest, de har ligget i vognbagen på et soverom, vi har tatt med babycall om nødvendig, og det har gått så fint så, er egentlig veldig koselig! Nå har det ikke dreid seg om vill festing, akkurat, da...

Skrevet

Min unge er kun 17 dager og flere ganger har jeg måttet dra til butikken og babyen ble igjen med svigermor eller svigerinna hvis mannen min ikke er hjemme. Vet de passer på snuppa kjempe bra men liker ikke å etterlate henne i 30 min en gang.

Føler meg kjempe rolig når hun er hjemme med pappaen sin, selv om jeg vet at han ikke tørr å skifte på henne ennå. Føler at han passer mye bedre på henne enn noen andre (bare tull men jeg føler det sånn).

Før hun ble født har jeg sagt at jeg kommer til å la henne sove hos svigermor en gang i blant eller mine foreldre men tror jeg snakket uten å vite hvordan det er å bli mor og hvor knyttet man blir til den lille.

Og ja det er godt å høre at det ikke er bare meg som er engstelig :)

Skrevet

hmmm... ingen dum ide faktisk!! jeg og snuppa kan jo dra før det blir evt vill festing =)

tror ikke sambo er helt enig...

kanskje jeg kan ha barnevakt for et par timer bare, liker overhodet ikke tanken på å være fra henne hele natta med dem når hun enda er så liten...

håper innerst inne at sambo må på jobb (offshore), da slipper jeg ha noen unnskyldninger =)

Skrevet

Skjønner godt at du er litt nervøs for at hun skal sove borte. Hvis det føles helt feil for deg så hadde jeg dratt hjem igjen om kvelden tror jeg slik at det bare ble noen timer. Tror det er veldig vanlig å føle det sånn. Min jente er 6,5 mnd nå og har ennå ikke sovet borte, tror det blir noen mnd til jeg føler meg klar for det. Og jeg vil heller at hun skal sove hos mine foreldre enn hos svigers, tror det er ganske vanlig å ha det sånn også :o)

Skrevet

vi skal på julebord i desember og da skal svigers ha dattera vår. da er hun 5 mnd og jeg gruer meg som bare det! uff.. føler at hun ikke roer seg så godt der som hun gjør hos mamman min..

Skrevet

Hvorfor la andre passe når dere gruer dere sånn til det? Her er det bare pappan som får passe over lengre tid (eller om jeg skal langt unna), noe annet føles helt feil og det velger jeg å lytte til.

Skrevet

hvorfor skal du absolutt på julebord når du har født for bare 2 1/2 mnd siden og du ikke liker å gi babyen til barnevakt enda? enten hadde jeg holdt meg hjemme eller så hadde jeg tatt med babyen. er jo ingen hast med å komme seg ut på festlivet. tror det er lurt å ta vare på seg selv og på babyen akkurat nå.

Skrevet

Jeg hadde ikke villet vært en hel natt vekke fra jenten vår på 6 mnd en gang jeg. Aldri om jeg hadde klart det!!!!

Skrevet

enig md deg at det føles bedre når mammaen min passer jenta mi...svigermor er mer ållete og kjenner henne ikke på samme måte og vil på en måte ikke høre på det vi gjør med henne...men er topp sviger mor....men jeg hadde tatt med jenta mi i den aldreren hun er i...eller hatt barnevakt hjemme hos dere så kommer du selv hjem og har henne der hele natten,det har jeg gjort og mi jente er snart 3 mnd....skriv en lapp om hvordan deres rutiner er og ring og sjekk en gang så skal jeg love deg du føler deg bedre.jeg hadde ikke latt mi sovet over så tidligt,jeg tror ikke di har vondt av det,men liker best å ha henne selv...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...