♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Han biter så mye i skjeen, så jeg har veldig lyst til å prøve å gi noe som han må tygge på. Han har allerede 8tenner, så er litt usikker på om han dermed greier å bite av for store biter og sette dem i halsen... Har prøvd en gang å gi babykjeks, han ble helt vill, likte det kjempegodt, men beit av for store biter så jeg ble kjemperedd for at han skulle kveles! Hvordan har dere gjort dette? (han er 6,5mnd)
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Snuppa her har 2 tenner og får brød til lunsj. Ga ho veeeeldig små biter om gangen til å begynne med. Nå er de nesten 1x1cm. Jeg bare prøvde å gi ho litt av og til å nå koser ho seg når ho får skive til lunsj:) Tror ikke tennene har så mye å si når de får brød. de tygger jo ikke med for tennene uansett.... Men får ikke så mye kjeks da, for da sitter jeg med hjertet i halsen!!:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå