Gå til innhold

At jeg aldri kan lære....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg å spiser kokesjokolade med 70% kakaoinnhold, kun fordi jeg skal være så innmari sunn når jeg handler inn at jeg glemmer HELT hvordan det er å sitte en lørdagskveld alene uten snop. ARGH!!

Jeg vil ha myk og god melkeskjokolade som smelter i munnen og som får hjernen til å sende ut alt den har av serotonin av ren tilfredstillelse fordi den ELSKER melkeskjokolade!!

Jeg burde få noen andre til å handle for meg. Jeg er alt for smart for meg selv når jeg handler!!

*sur*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på butikken når du er kjempe sulten, da kommer man altid hjem med halve godte reolen. (Ihvertfall gjør jeg det..)

Skrevet

70% kakao greia smaker jo som er vondt år... glad jeg ikke har noe stort behov for og være sunn etter barnet sover

Skrevet

Huff, kommer til å slite jeg, når Sienna blir såpass stor at jeg ikke kan sitte å trøkke trynet fult av det jeg måtte ønske til alle døgnets tider.

Skrevet

Jeg sprekker nesten hver gang jeg handler, for når man står i kø og venter så har de utspekulerte folka satt smash sjokoladen vedsiden av!!! heldigvis er det ikke jeg som pleier å handle men sambo når han er på vei hjem fra jobb.. men nå i det siste har jeg vært flink å kjøpe tyggis istedenfor da vel og merke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...