TheDharma Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Nå sitter jeg å spiser kokesjokolade med 70% kakaoinnhold, kun fordi jeg skal være så innmari sunn når jeg handler inn at jeg glemmer HELT hvordan det er å sitte en lørdagskveld alene uten snop. ARGH!! Jeg vil ha myk og god melkeskjokolade som smelter i munnen og som får hjernen til å sende ut alt den har av serotonin av ren tilfredstillelse fordi den ELSKER melkeskjokolade!! Jeg burde få noen andre til å handle for meg. Jeg er alt for smart for meg selv når jeg handler!! *sur*
Gjest Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Gå på butikken når du er kjempe sulten, da kommer man altid hjem med halve godte reolen. (Ihvertfall gjør jeg det..)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 70% kakao greia smaker jo som er vondt år... glad jeg ikke har noe stort behov for og være sunn etter barnet sover
Gjest Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Huff, kommer til å slite jeg, når Sienna blir såpass stor at jeg ikke kan sitte å trøkke trynet fult av det jeg måtte ønske til alle døgnets tider.
Den drygaste Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Jeg sprekker nesten hver gang jeg handler, for når man står i kø og venter så har de utspekulerte folka satt smash sjokoladen vedsiden av!!! heldigvis er det ikke jeg som pleier å handle men sambo når han er på vei hjem fra jobb.. men nå i det siste har jeg vært flink å kjøpe tyggis istedenfor da vel og merke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå