Gå til innhold

dattera mi reiser seg opp selv!!! 6mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

så stolt mor!!

dattera mi kan sette seg opp selv, (siden 5,5mnd) og og nå siste uke, reise seg når hun holder i ting... helt utrolig!!!!;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og åler seg fremover.....har ikke funnet ut av krappeteknikken helt ennå.... men kommer seg fremover....;-) hun vil heller gå... enn krabbe ser det ut som...;-)

Skrevet

Så morsomt! :) Setter hun seg rett opp fra liggende på rygg da?

Gutten min (5.5mnd) fant ut at han kunne rulle fra mage til rygg i dag, han. Så nå kan han trille et lite stykke bortover gulvet (rygg-mage-rygg-mage)

Ganske stolt jeg også! :D

Skrevet

ja, hun ligger helt flatt på gulvet... uten noe i ryggen eller på sidene... nå er hun helt vill og legger seg fremover på magen for å leke med noe... setter seg oppgjen og lener seg fremover igjen... kanskje på magen igjen og oppigjen i sittestilling... og nå i det siste reiser hun seg opp når hun holder i noe... spennende;-)

Skrevet

Vår jente på 6 mnd setter seg også opp selv =)=). Åle seg begynte hun med når hun var 5 mnd. Når hun holder i ting reiser hun seg opp på knerne, ikke helt opp på beina da.

Skrevet

Det er morsomt når de klarer sånt :) Gutten min har også stått i snart to måneder, og nå driver han og går ved å holde seg fast i ting og dytte dem fram (stoler, kasser, gåleke...det meste som ikke er for tungt til å dyttes). Stolt mor her også altså :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...