Sarah & Marcus mamma Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 så stolt mor!! dattera mi kan sette seg opp selv, (siden 5,5mnd) og og nå siste uke, reise seg når hun holder i ting... helt utrolig!!!!;-)
Sarah & Marcus mamma Skrevet 10. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. november 2007 og åler seg fremover.....har ikke funnet ut av krappeteknikken helt ennå.... men kommer seg fremover....;-) hun vil heller gå... enn krabbe ser det ut som...;-)
ifie Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Så morsomt! Setter hun seg rett opp fra liggende på rygg da? Gutten min (5.5mnd) fant ut at han kunne rulle fra mage til rygg i dag, han. Så nå kan han trille et lite stykke bortover gulvet (rygg-mage-rygg-mage) Ganske stolt jeg også!
Sarah & Marcus mamma Skrevet 10. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2007 ja, hun ligger helt flatt på gulvet... uten noe i ryggen eller på sidene... nå er hun helt vill og legger seg fremover på magen for å leke med noe... setter seg oppgjen og lener seg fremover igjen... kanskje på magen igjen og oppigjen i sittestilling... og nå i det siste reiser hun seg opp når hun holder i noe... spennende;-)
Bergene Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Vår jente på 6 mnd setter seg også opp selv =)=). Åle seg begynte hun med når hun var 5 mnd. Når hun holder i ting reiser hun seg opp på knerne, ikke helt opp på beina da.
Gjest Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 Det er morsomt når de klarer sånt Gutten min har også stått i snart to måneder, og nå driver han og går ved å holde seg fast i ting og dytte dem fram (stoler, kasser, gåleke...det meste som ikke er for tungt til å dyttes). Stolt mor her også altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå