MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 gleder meg masse Og håper at det fortsatt er en jente:o) Kjønn har lite å si for meg, men nå er jeg så innstillt på at det er jente, at det blir helt "feil" dersom det er gutt...
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Åh, det blir sikkert kjempegøy, 3D er en helt fantastisk opplevelse! Hadde 3D da jeg var ca 25 uker på vei med andremann (fantes ikke enda under mitt første svangerskap). Skal på 3D om en måned, og gleder med veldig!
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 10. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2007 har en på 2 år fra før, og da hadde de ikke 3d her heller... Så jeg var ikke i tvil om at jeg skulle gå denne gangen Er 27+4 på mandag, så håper vi det blir så gøy som forventet
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Det er jo et perfekt tidspunkt i svangerskapet for 3D UL, så det blir sikkert en veldig fin opplevelse! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå