Gå til innhold

Noen som har bestilt fra babyhawk??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp!!!! Fikk den i posten i går og har "bodd" i den siden :-)

Tok 3 uker fra jeg bestillte custum til jeg fikk den. Anbefaler å bestille XL stropper selv om du ikke er stor, for da kan du twiste.

Og pappaen likte den også. Mei tai er liksom litt mer pappavennlig enn et sjal.

Skrevet

Ja! kjempe fornøyd! Pappan også tilogmed ;)

Skrevet

Tenkte og kjøpe en som pappaen også ville bruke med litt pappa vennlige farger;)

Tror han syns det er nok rosa nå så får ta en med litt manndige farger;)

Skrevet

hva er adressen der til?

Skrevet

Ja, kan fort bli litt mye rosa for disse jentepappaene! ;) Vi bestilte en i sort, med sommerfugler på. Var visst litt i "grenseland" men gikk fint å bruke sa han!

Den er veeeeeldig fin syntes jeg da =)

Skrevet

www.babyhawk.com

Da anbefaler jeg å bestille med tosidig panel. Ha en side med noen rosa blomster eller noe og en med noe svart nøytralt. Og svarte stropper så klart. Så er den både pappa og mamma vennlig :-) Koster bare 10 dollar ekstra om jeg ikke husker helt feil. Er verdt det!

Skrevet

Kjempefornøyd her også - kom rett i postkassa etter et par uker, uten toll....Med dagens latterlige dollarkurser, kommer den på ca 500kr, inkl. frakt. Bruker den mye, har to stk - en i mørke farger, og en i lyse.. Når lillegutt blir større, kommer jeg til å kjøpe en "toddler"-size, m xl-stropper. Er jo så masse fine farger og mønstre å velge mellom, er vanskelig å bare kjøpe èn...!!!

Skrevet

Min måtte fortolles.... :-(

De ville ikke merke pakken med gift

Skrevet

hva er forskjell på toddler og vanlig?

Skrevet

Toddler er ekstra lang i panelet. Brukes ikke før barnet er litt større. Husker ikke i farten helt hvor stor den bør være når du går over på toddler. Over året i hvert fall.

Skrevet

okay så jeg som skal ha til ei på snart 7 mnd skal ha den som heter regular??

Noen som har prøvd og bære 2 åring på ryggen med denne??

Skal jeg da ha toddler til henne, hvis hun skulle hatt vell og merke;9

Blir mye spørsmål men takker for svar!!

Skrevet

Hei!

Hva er dollar-kursen på nå? Og hvordan får man de til å skrive at det er en gave?

Kan disse forresten brukes fra ca nyfødt?

Skrevet

-Ja, de kan brukes fra nyfødt.

-Når man bør begynne m toddler, står det sikkert om på nettsidene deres.

-Jeg gjorde ingenting spes for ikke å betale frakt...Noen mente på det kunne komme et krav i etterkant, men nå er det over en mnd siden jeg fikk den, og har ikke fått noe enda...

- Dollarkursen er nå ca 5,3 ($100 = 530 NOK), laveste på over 20 år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...