1stor1liten =) Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 uff, føler meg stor nå og har begrenset med måter jeg kan sitte på.. er i uke 31 og kjenner trykki ribbbena når jeg vrir meg til siden o.l
Gjest Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Jepp er i uke 32 og blir støl bare jeg setter meg ned..håpløst
LadyLuck & Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 jupp. Det meste er vondt i lengden. er desverre bare i uke 22eller noe sånt (termin 13mars) og er allerede like stor som jeg var da jeg var i niende mnd med atekatten
~sjiraff~ Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Tidvis ja... er ikke så langt på vei som dere og gruer meg bare til slutten...Enkelte dager føler jeg meg som en havarert blåhval som tom sliter med å komme seg opp fra sofaen.. :oS
1stor1liten =) Skrevet 10. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2007 merker der mer denne gang enn sist svangerskap. da lå jeg under denne kurven på skjemaet. denne gang er jeg over. Større mage lenger oppe, skulle likt å være nærmere slutten,hehe.. teller ned, 9 uker igjen
LadyLuck & Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 kunne ønske jeg bare hadde ni uker igjenn. er jo eeeeevighet til mars. sist gikk jeg opp 14kg, er nå større enn jeg var da. skal på sjekk tirsdag, blir spennende å se hvor mye jeg veier nå
Stratos med 3 barn Skrevet 10. november 2007 #7 Skrevet 10. november 2007 Sittestillingen? Den går forsåvidt greit, bare at kroppen min ikke er skapt for å sitte Værre er det at jeg har hatt vanskeligheter med å ligge helt siden august! Så jeg begynner å bli bra sliten og lei, men nå er det bare 2 uker igjen!!! :DDDD
1stor1liten =) Skrevet 10. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. november 2007 tiden har gått veldig fort, ihvertfall for meg.. jeg veier meg kun opp kontroll,hehe. vil helst ikke se resultatet selv om det ikke er så værst da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå