lullemor Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Jeg har sterke ønsker og til dels klare planer for å åpne en ammekafé i Harstad. Jeg vet jo hva jeg selv liker når jeg er ute med babyen, men har dere andre noen innspill? Hva bør absolutt være på plass, hva vil vi helst ikke ha? Er det maten som er viktigst eller det sosiale samværet? Gleder meg til kreative tanker og konstruktive tips!
lullemor Skrevet 10. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. november 2007 Nå ser jeg at det allerede har gått en slik debatt her, men kanskje har noen tenkt på noe nytt likevel?
Gjest Ut på tur Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Jeg har ikke lest den andre debatten... så noe kan kanskje være repetisjon. Jeg liker best å sitte i en sofa el.l, den må ikke være for dyp så jeg ikke kommer meg opp med ungen på armen. Jeg liker å ikke ha vognen ute på gaten om det er mulig.. Skal jeg sitte lenge er det også praktisk om jeg kan legge den sovende babyen i vognen/bagen tett ved meg Praktisk om noe av maten som serveres er mulig å spise med en hånd og barn på fanget Tilgang på sunn mat for oss som gikk opp våre 20 kilo i svangerskapet Godt utvalg i kalde drikker ikke bare brus og juice. Kanskje smootie, milkshake mm Stellerommet må være rent og pent. Gjerne med muligheter for noe å legge under ungen i tilfelle man har glemt selv.(noe engangs el.l )
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Høres ut som en strålende idê!! dus belysning! mikro-selvbetjening er greit å ha! noe for evt eldre søsken å pusle med? kort avstand til stellerom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå