Gå til innhold

Hvor mange tror at Kristopher Skau...


Anbefalte innlegg

Skrevet

kommer til Helvete etter de 7 dødssyndene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helvette finnes da ikke, tøysekoppen:))

 

Men det e rart med det, at de kristne reagerer så voldsomt når dette med de 7 dødssynder e noe som hører katolismen til:)

Skrevet

Tror det er mange som burde bekymre seg mer enn Kristopher, og det uten at jeg på noen måte anerkjenner helvetes eksistens.

Skrevet

Hallo

Det er heldigvis ikke opp til oss å avgjøre hvem som kommer dit eller ikke

Vi kan nok få oss en stor overraskelse når vi derimot kommer til Himmelen(for den som heller måtte ønske det) og oppdager hvem som er der og hvem som ikke er der....

 

Ellers må jeg si om hysteriet og oppropet i fra visse kristne kretser om å boikotte Kristopher Skau og tv 2 er det som lukter mest svidd av alt ....

Skrevet

Det er bedre å tro, å ta feil,

enn ikke tro og så ta feil...

 

Skrevet

"Anonym 11:26"

Tilhører du alle religionene i hele verden du da?

Eller hvordan kan du vite at akkurat EN av 6000 religioner er den riktige?

Skrevet

Jeg VET ikke, men jeg TROR på Gud den allmektige Fader.

Skrevet

nå er det heldigvis ikke handlingene våre som avgjør dette, men hva vi tror på... Og nå vet ikke jeg hva han tror på nå og definitivt ikke hva han tror på når han dør :-) Og så er det ikke min jobb å avgjøre hvor han eller noen andre havner heller!

 

MEN det slo meg da jeg hørte ham på senkveld - fikk lyst til å sende han en mail hvor jeg skrev at jeg ut i fra det jeg kan om det å angre og innse at det man gjør er galt, er redd for at han har kommet for langt i erkjennelsen av at det han har gjort ikke er bra så det er mulig han må avlyse helvete for sin del ;-)

 

For å være litt alvorlig. Jeg tror på to utganger av livet. En MED Gud og en UTEN. SÅ tror jeg at de som ønsker å leve med Gud i all evighet og tror på han skal få lov til det, men de som ikke ønsker det kommer trolig til å slippe - er det så himla problematisk?

 

Skulle tror en Gud som står der og sier "ja, jeg vet at du ikke vil ha noen med meg å gjøre - men vet du - du skal være sammen med meg i evighet likevel!" Må fortone seg som intet mindre enn et helvete for en ikke troende...

  • 1 måned senere...
Skrevet

det er bedre og være kald en lunken.det står i bibelen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...