mamma til 2 små:=) Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Jeg snakka med kjæresten min om at jeg føler meg alene og at vi bør for hjelp til kommunikasjonen vår imellom! Jeg var ikke sint når vi snakka men fustrert og sliten Da reagerer han med å si at---javel fy faen så du mener at jeg skal betale barnebidrag i mange år fremover!!! Som om jeg tenker på usle kronene når jeg diskuterer forholdet vårt imellom Enda en sårene kommentar fra han!!!
Vibe80 Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Føler med deg.. Ikke barebare å få ting til å gå rundt når kommunikasjonen ikke fungerer, har hatt en del prøvelser der ja (ble gravid med en gang så forholdet vårt startet samtidig med graviditet og en mengde djevelhormoner). Prøv å legg fram saken en gang dere ikke krangler, men har en god tone mellom dere. Ikke bli sint, ikke grin (vet den er vanskelig) og legg fram saken på en måte som ikke får han til å føle seg som syndebukken med en gang. Unngå all form for kritikk i den grad det lar seg gjøre. Slik jeg har opplevd ting så er det alt for lett (for begge parter) å føle seg angrepet, resultatet da blir forsvar og angrep og lukkede ører for hva budskapet til partner egentlig dreier seg om. Så PULS på nrk her om dagen da det dreide seg om parforhold og kjente meg igjen i mye som ble sagt der. Gikk uken som var tror jeg. Du kan se det i reprise på nettet om du vil, bare gå inn på sidene til nrk. Vet det er alt annet enn lett når en ikke blir forstått og i tillegg føler en bare møter motstand.. Håper det ordner seg for dere og!
mamma til 2 små:=) Skrevet 10. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2007 Takk men må si det at jeg var faktisk ikke sint eller hysterisk Jeg oppførte meg voksent for en gang skyld når jeg prøvde å snakke med han men det nytter jo lite hehe ...jaja!! Fikk som vanlig ikke snakket om det jeg ville..pga hans avbrytelse om det viktige barnebidraget:=) Takk for tipse:=)
Vibe80 Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Ikke alltid like grei disse mannfolka! En merker fort at vi kommer fra forskjellige planeter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå