Den drygaste Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 har dere følelser i magen? mitt tilfelle er ganske annerledes enn vanlig ks da siden jeg fikk infeksjon og måtte åpnes igjen. men jeg eier nesten ingen følelse over hele området under navlen! det er ekkelt, og jeg lurer egentlig på om det kan bli normal igjen eller om jeg må gå med det sånn resten av livet.
rødhette* Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Ja, har det. Men jeg måtte ikke åpnes igjen, grodde fort og fint.
våken_om_natta Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Jeg har et område fra arret og ca 5 cm opp som føles veldig "rart". Litt sånn som en arm som har sovnet. Ca 2 år siden ks, som var uten komplikasjoner. Tror ikke det blir normalt noen gang igjen nei.
~~DoraDora~~ Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Har ikke følelse der jeg heller...(området under navlen og ned til keisersnittarret) ...jeg har tatt tre keisersnitt på 4 1/2 år, og fikk aldri følelsen igjen mellom snittene. Nå er det 10 mndr siden siste snitt, og er fortsatt følelsesløs der.
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Nei jeg har ikke følelse. 8 mnd siden nå.
hit og dit Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 Det kjennes ikkje ut som før, men ein slags følelse er det der.
*Anonymus Maximalus* Skrevet 10. november 2007 #7 Skrevet 10. november 2007 sånn ca 2 cm rundt arret har jeg ikke følelser, kan klype alt jeg vil, men merker det ikke. Hadde ks uten noen form for komplikasjoner..
mammamamut Skrevet 10. november 2007 #8 Skrevet 10. november 2007 Merker ikke noe til det til vanlig, men når jeg tar på selve snittet og litt under så er det akkurat som om magen "sover" om du skjønner. Litt rar følelse. Var på et større område før, men har gått å tatt kinesisk arrbehandlig for strekkmerkene mine og da hobbet hun i tillegg med dette området for å få bedre følelse der. Det hjalp veldig. Nå er det lenge siden jeg har gått til henne, men skal fortsette å gå der etter jul.
ormeynglet Skrevet 10. november 2007 #9 Skrevet 10. november 2007 Jeg har hatt det likedan, men det gikk over etter maaaange måneder. Husker ikke helt hvor lenge. Spurte legen min en gang og hun sa at det er mange nerver der som er kuttet over som skal gro sammen igjen og det kan ta veldig lang tid. Gikk vel rundt ett år tenker jeg.
PintSizedDictator Skrevet 10. november 2007 #10 Skrevet 10. november 2007 Eg og hadde slik følelsesløshet i huden rundt såret...Det gikk bort etter noen uker. Tanten min som jobbet på barsel før sa at det kunne gå år også før det forsvant :\ Så det e nok veldig forskjellig vil eg tro...
lilja70 Skrevet 10. november 2007 #11 Skrevet 10. november 2007 Måtte kjenne etter. Ja. Nå har jeg det. Keiseren vår ble fire i august. Har også ei jente på 20 mnd, lurer på om det var under svangerskapet med henne at jeg gradvis fikk følelsen igjen? -Er ikke sikker, det er jo sånn som kommer så sakte...
Den drygaste Skrevet 10. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 10. november 2007 det som er så ironisk er at akkurat på keisersnittet(eller rettere sagt der de åpnet meg igjen) får jeg vondt hvis noen bare trykker littegrann men rundt er det liksom ingenfølelse.. akkurat som en tannlege bedøvelse eller noe. godt å høre at det ikke bare er meg da takk for svar jenter!
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 10. november 2007 #13 Skrevet 10. november 2007 har følelse, men sånn ekkel følelse.. som dovnet arm eller noe sånnt.. ekkelt å klø seg på en måte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå