Truseprinsesse Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Han kommer hjem fra jobb 2315. Lurer på om jeg skal lage en overraskelse til ham sånn at vi kan se en film sammen og kose oss litt eller om jeg syns det er for sent.
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Sambo jobber skift og han er hjemme på den tiden når han har ettermiddagen.. Det er ofte jeg har noen overraskelser klare når han kommer Tilogmed middag en gang iblant, så jeg synes ikke det er fo sent å overraske han med brownies, det er jo bare koselig I tillegg er det jo helg Han blir sikkert kjempeglad!
EtMirakel Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Ja det burde u:) er jo lørdag i dag så er jo lov og sitte oppe lenge da:D.. off nå fikk jeg lyst på brownies også..
Gjest Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Gjør det gjør det gjennomfør det :-P Det er jo lørdag og han kommer sikkert til å bli kjempeglad
Nullenusken Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 Nå fikk jeg også lyst på brownies!!! Har en rågod browniesoppskrift... skal se om jeg finner den....
Gjest Skrevet 10. november 2007 #7 Skrevet 10. november 2007 Anbefaler browniesene som står på kokebok - forumet. Det er Hildrandedu sine brownies!
Truseprinsesse Skrevet 10. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. november 2007 Takk for svar, jenter! Da hiver jeg meg i gang! Så snill kjæreste jeg er for tiden. I går hadde jeg helrydda leiligheta, tatt to oppvasker, vaska klær, bretta klær, støvsuga og det var kjempefint her til han kom hjem. I dag har jeg laga middag til han og tatt oppvasken. Glad jeg er litt flink.
Nullenusken Skrevet 10. november 2007 #9 Skrevet 10. november 2007 Verdens beste brownies! 8 egg 1 kg sukker Piskes til eggedosis 6 dl hvetemel 12 ss kakao 2 ss vaniljesukker 1 ts salt Siktes oppi eggedosisen og blandes forsiktig inn Smelt 400 g smør, avkjøl det og tilsett det litt etter litt. Stekes på nederste rille i langpanne på 175 grader i 40-50 minutter... NAM!
Gjest Skrevet 10. november 2007 #10 Skrevet 10. november 2007 HILDRANDEDU sine muffins Disse muffinsene er farlig gode og kjempe enkle å lage. Denne oppskriften gir ca 16 stk Ingredienser 2 egg 3 dl sukker 100 g smør------------ smeltes 2 dl hvetemel 1 ts vaniljesukker 3-4 ss kakao Slik gjør du: Visp eggene og sukkeret til eggedosis. Bland i resten. Fyll muffinsformene halvfulle. Stekes på 200 grader i 13 minutter. Nam, nam.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå